مقایسه سرفیس گو و آیپد؛ کدام تبلت ارزش خرید بالاتری دارد؟ (بخش 1)
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای اینکه بتوانیم مقایسه بهتری بین سرفیس گو و آیپد داشته باشیم، اجازه دهید این دو محصول را ابتدا به صورت تک به تک مورد بررسی قرار داده و در نهایت موارد مطرح شده را جمع‌بندی کنیم.

چرا باید یک تبلت آیپد بخریم؟

اگر تنها به دنبال خرید یک تبلت جدید هستید و هیچ چیز اولویت خاصی در این رابطه ندارید، آیپد در حال حاضر اپل مسلماً می تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد. آخرین مدل معمولی این سری با قیمت پایه 329 دلار برای خرید در دسترس است که حافظه داخلی این مدل برابر 32 گیگابایت بوده و تنها از اتصال وای-فای پشتیبانی می کند، اما اگر 100 دلار بیشتری بپردازید می توانید مدل 128 گیگابایتی آن را نیز تهیه کنید.

یک مدل دیگر از این تبلت هم با پشتیبانی از سیم کارت عرضه شده که قیمتی برابر 459 دلار دارد. تمامی این مدل ها دارای 2 گیگابایت حافظه رم بوده و از تراشه پردازشی اختصاصی اپل به نام A10 استفاده می کنند. سیستم عامل آی او اس هم به صورت پیش فرض و البته بسیار بهینه بر روی این سری از تبلت‌ها نصب شده که تجربه کاربری بسیار لذت بخشی را در اختیار شما قرار می دهد.

توجه داشته باشید که در حال حاضر مدل سیم کارت خور سرفیس گو عرضه نشده و اگر پشتیبانی از سیم کارت برایتان اهمیت دارد، فعلاً آیپد پرو می تواند انتخاب اول شما باشد. از طرف دیگر، شاید باورش سخت باشد اما آیپد اپل در مقایسه با سرفیس گو حدود 70 دلار ارزان‌تر است که همین نکته می تواند بر انتخاب بسیاری از خریداران تأثیرگذار باشد.




:: موضوعات مرتبط: کامپیوتر و لپ تاپ , ,
:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Girls of Neptune
ت : دو شنبه 3 آبان 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی